زان یار دلنوازم (پیش به سوی بهار)

در این وبلاگ دلنوشته ، سخنرانی و صوت مرتبط با دکتر احمدی نژاد گذاشته می شود

زیبا ترین تسلیت دنیا به مناسبت فوت پدرم

فایل زیر تسلیت دکتر احمدی نژاد عزیز به مناسبت فوت پدر اینجانب می باشد 
 

من نه آقا زاده ام نه کس مهمی ام 

 

یکی ام مثل همه مردم ایران

 

تازه اونم یک معلول به قول دوستام یه معلول بهاری 

 

 

 


دریافت

برا خوندن درد و دلی در مورد فوت پدر به ادامه مطالب رجوع کنید 

وقتی یادم می افته حال پدر من با دوتا شوک وخیم تر شد حالم بد میشه 

 

بابای من داشت مقاومت می کرد و تا حدی هم درمان موثر بود می تونست طولانی تر زنده بمونه اگر .....

 

اگر اطلاعاتی ها برا تهدید من به گوشی پدرم زنگ نمی زدند 

 

 

و اگر دکتر رد صلاحیت نمیشد 

 

پدر  سوار بر ویلچر رفت به هر #شمری به قول خودش رای بده که روحانی رای نیاره 

 

 

دقیقا از فرداش که روحانی رای آورد 

 

بیماریش شدت پیدا کرد 

 

دکترش با اینکه یک ماه پیش،  پیش بینی می کرد باز  ۶ ماهی امید به زندگی داره 

 

 

 ولی پدر با حمله شدید بیماری مواجه شد و پدر تموم شد ..

 

 

اینها رو آیا رفقای اصول سوار و عمار نما و دوستان اطلاعاتی شون که چماق تهدیدشون فقط برا من و امثال من کار می کنه  آیا  خواهند فهمید ؟ 

 

اینها رو آیا مهندسین انتخابات خواهند فهمید؟

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
طراحی شده توسط رضا