زان یار دلنوازم (پیش به سوی بهار)

در این وبلاگ دلنوشته ، سخنرانی و صوت مرتبط با دکتر احمدی نژاد گذاشته می شود

در پی تخلیه ساختمان محافظان دکتر احمدی نژاد اطلاعیه دفتر دکتر احمدی نژاد

🔴 اطلاعیه دفتر دکتر احمدی نژاد و معرفی حساب بانکی برای کمک های مردمی


به گزارش دولت بهار، انتشار خبر تصرف محل استقرار محافظین  جناب آقای دکتر احمدی نژاد و در نتیجه ایجاد محدودیت در حفاظت  از جان ریاست محترم جمهوری سابق، موجب بروز موج گسترده اعتراضات مردمی در اعلام نارضایتی و نگرانی از وضعیت پدید آمده  شد.


در پی آن افراد و گروه های مختلف  از اقشار مردم شریف با ارسال پیام هایی خواستار اعلام شماره حسابی برای اعطای کمک های خود شدند. بر این اساس دفتر ریاست محترم جمهوری دولت های نهم و دهم  با انتشار بیانیه ای  ضمن سپاسگزاری از  حساسیت و محبت ملت بزرگوار  ایران شماره حسابی را به منظور واریز شدن کمک های مردمی اعلام کرد. 


متن  بیانیه مذکور بدین شرح است: 


بسم الله الرحمن الرحیم


 ملت شریف و بزرگوار ایران!


در پی تصرف محل استقرار محافظین جناب آقای دکتر احمدی نژاد پیام های محبت آمیز و دلگرم کننده  شما که سرشار از هشیاری و احساس مسئولیت بود از سراسر کشور واصل و مثل همیشه موجب غرور و امید بیکران به آینده ای بهتر برای ایران عزیز شد. 


برای این دفتر مایه مباهات بسیار است که مراتب سپاس جناب ایشان را به محضر شریف یکایک شما بزرگواران اعلان و در پاسخ به درخواست اکید و مصرانه شما ملت فرهیخته مبنی بر اعلام شماره حسابی جهت اعطای کمک های مردمی برای تامین منابع لازم و پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دفتر ریاست محترم جمهوری دولت های نهم و دهم، شماره حساب ذیل را به استحضار می رساند:


شماره کارت بانک ملی:


6037991750454757



حساب جاری بانک ملی:


0104049797000


شناسه شبا حساب متمرکز:  


IR190170000000104049797000 


حساب جاری بانک ملی به نام دکتر محمود احمدی نژاد و حمید بقایی 


@dolatebaharchannel

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
طراحی شده توسط رضا