زان یار دلنوازم (پیش به سوی بهار)

در این وبلاگ دلنوشته ، سخنرانی و صوت مرتبط با دکتر احمدی نژاد گذاشته می شود

تقدیر و تعهد


بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیر و تعهد

اینجانب به عنوان مشاور رسانه ای دکتر احمدی نژاد، از همه عزیزانی که با ارسال و انتشار پیام در شبکه های اجتماعی یا تماس تلفنی ، احساسات پاک خود را نسبت به این بزرگمرد ابراز کرده و از رفتار وقیحانه نهاد ریاست جمهوری در تصرف ساختمان کوچک و یک طبقه تیم حفاظت رئیس جمهور سابق ابراز تنفر و انزجار کرده اند، صمیمانه و خاضعانه قدردانی می کنم.

دوستان عزیز در نظر داشته باشند که جدال ما بر سر رفتار بچه گانه عده ای در تصرف ساختمان تیم حفاظت دکتر احمدی نژاد نیست زیرا ما بر سر اینگونه مسائل و حتی حفاظت از جان محبوب قلبها ، با هیچکس جدال نخواهیم کرد. 

جدال اصلی ما با کسانی است که آرمانهای بلند انقلاب ملت ایران را که ثمره خون صدها هزار شهید و جانباز و تحمل سختی های فراوان است ، زیرپا نهادند و آبرو و حیثیت ملت بزرگ ایران را با خیانت های پیدا وپنهان خویش به حراج گذاشتند.

منازعه سازش ناپذیر ما با عده ای خود خواه و خودبرتربین است که از موضعی جبونانه ، در مواجهه با دشمنان قسم خورده ملت ایران ، منافع امروز و فردای کشور را به فنا داده اند.

ما با این جماعت خیانتکار که فرصت های خدمت را برای انباشتن ثروت های حرام استفاده کرده و چشم اندازی مبهم و تیره و تار را پیش روی ملت ایران قرار داده اند مصالحه نخواهیم کرد.

به مردم عزیز ایران اطمینان می دهیم که فرزندان انقلابی شما با وجود حصر خبری رئیس جمهور سابق ، دست از روشنگری و تنویر افکار عمومی برنخواهند داشت و تا زنده ایم اجازه نخواهیم داد که عده ای بی هویت و بی ریشه ، راه ورود و سیطره انگلیس و آمریکا را بر ملت نستوه ایران هموار سازند. هیهات من الذله

https://t.me/a_javanfekr

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
طراحی شده توسط رضا