زان یار دلنوازم (پیش به سوی بهار)

در این وبلاگ دلنوشته ، سخنرانی و صوت مرتبط با دکتر احمدی نژاد گذاشته می شود

پیام تصویری دکتر احمدی نژاد در مورد حواشی انتخابات

پیام تصویری دکتر احمدی نژاد در ارتباط با حواشی انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از کاندیداها

 

متن پیام در ادامه مطلب 

بید مجنون (یک احمدی نژادی .....), [07.05.17 21:39]
[Forwarded from Ahmadinejad.ir]
⬅️ از هیچ یک از کاندیداها حمایت نکرده و نخواهم کرد

📝 متن پیام دکتر احمدی نژاد در ارتباط با حواشی انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

سلام و احترام و ارادت دارم خدمت مردم عزیز ایران و برای همه آنان و همه مومنان ، موحدان ، آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان سربلندی ، عزت و موفقیت مسالت دارم.
اعیاد شعبانیه و بخصوص روز کارگر و روز معلم را به همه آنها تبریک عرض می کنم.
دو نکته کوتاه را به مردم عزیز عرض می کنم.
نکته نخست درباره آزادی است. در کشور ما فقط در یک جا و آن هم علیه دولت قبل و بنده و همکارانم ، آزادی به طور مطلق وجود دارد و حد و مرزی هم ندارد. هر کس بخواهد تهمت بزند ، توهین کند ، افتراء بزند و به خانواده ما بی ادبی کند و هر چه که بخواهد بگوید آزادی و مصونیت مطلق وجود دارد و این اطمینان هست که از هر نوع رسیدگی و تعقیب در امان خواهند بود.
اما نکته دوم در باره انتخابات است. به برخی از همکاران من به طرق مختلف فشار می آورندکه از فرد خاصی حمایت کنند. این طرف و آن طرف شایع کردند و عکس منتشر ساختند که بنده از فرد خاصی حمایت می کنم. بنده نوکر و خادم و کوچک همه ملت ایران هستم اما قاطعانه عرض می کنم که از کاندیداهای موجود بنده هیچگونه حمایت و تبلیغی نداشته و نخواهم داشت.
همکاران بنده را به برخی از ستادها می برند و می گویند ببینید که فلانی و فلانی آمده است و خودش هم حمایت خواهد کرد. من با عرض ارادت و احترام مجدد خدمت ملت عزیز ایران و اینکه همواره خادم آنها و سرباز کوچک کشور خواهم بود، به صراحت اعلام می کنم که از هیچ یک از این کاندیداها حمایت نکرده و نخواهم کرد.
اطمینان دارم که ملت عزیز ایران پیروز است و روزهای درخشانی را در آینده خواهد دید و در انتظار دارد. برای همه آنها آرزوی سلامت و موفقیت دارم.
ان شاءالله عزیز باشید.

چو ایران نباشد تن من مباد
بر این بوم و بر یک تن مباد

🚩 کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی نژاد 👇

https://telegram.me/joinchat/Af51qDvTpZIUq2bKiTTo5A

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
طراحی شده توسط رضا