زان یار دلنوازم (پیش به سوی بهار)

در این وبلاگ دلنوشته ، سخنرانی و صوت مرتبط با دکتر احمدی نژاد گذاشته می شود

بی اطلاع نگه داشتن مردم از مهمات امور

🚨 بی اطلاع نگه داشتن مردم از مهمّات امور


🔹 پنهان کاری و محروم کردن مردم از آگاهی نسبت به مسائل و جریانات جاری از مهم ترین پایه های استقرار حاکمیت های #غیر_مردمی است. از دید اینان هرچه مردم بی اطلاع تر و دورتر از اخبار و اطلاعات اصلی و واقعی باشند، فرصت برای اداره جوامع مهیاتر و کار #مدیریت و #حکمرانی آنان آسان تر است.


🔸 #امام (ره) فرمودند: در جلسات خصوصی کاری کنید و حرفی بزنید که در برابر #مردم نیز بتوانید از آن دفاع کنید. و #رهبری انقلاب نیز فرموده اند که مواضع من در جلسات #خصوصی همان است که در جلسات #عمومی می گویم. متاسفانه امروزه متن اکثر مذاکرات و مطالب و تصمیمات حکومت ها و مدیریت ها حتی در موارد معمولی به بهانه امنیت به صورت سرّی و خیلی محرمانه و دور از دسترس مردم است.


🔹 این در حالی است که همه امور #متعلق به مردم و مربوط به سرنوشت مردم است و خود این حاکمان غیر مردمی مسئول نا امنی در جهان هستند. کسانی که مردم را نامحرم می دانند در واقع خودشان نامحرمانی هستند که با ترتیبات به ظاهر قانونمند بر مصادر امور #مدیریت_های_جهانی قرار گرفته اند.


♦️ دکتر احمدی نژاد در جمع مردم بافق/ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵


#در_امتداد_مسیر


☑️ کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی نژاد 👇

https://telegram.me/joinchat/Af51qDvTpZIUq2bKiTTo5A

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
طراحی شده توسط رضا