زان یار دلنوازم (پیش به سوی بهار)

در این وبلاگ دلنوشته ، سخنرانی و صوت مرتبط با دکتر احمدی نژاد گذاشته می شود

امام آمد تا ملت ها متحد شوند...

🔹 امام آمد تا #ملت ها متحد شوند، انسان ها به هم برسند، #وحدت_جهانی حول توحید شکل بگیرد. امام آمد تا همه ی قوای الهی انسان ها برای استقرار عدالت بسیج بشود، برای زدودن ظلم و زشتی و ناپاکی از صحنه ی زمین، امام آمد تا ملت ها و انسان ها دست به دست هم بدهند و جامعه ای الهی، آسمانی و سرشار از #عشق و #محبت را برپا کنند.


🔸 می بینیم امروز حتی دشمنان امام هم برای اینکه بتوانند به حیات خودشان ادامه بدهند و طراحی های شیطانی خودشان را جلو ببرند، مجبورند از #شعارهای امام و از همین اهداف و آرمان ها به عنوان پوشش و سپر استفاده کنند. خدا را شکر می کنیم که در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب، انقلابی که با یاد و نام امام گره خورده است.


🔹 خدا را شکر می کنیم که ما را در عصر خمینی(ره) آفرید تا با نام خمینی(ره) ان شاء الله جامعه بشری به موعود، به حقیقت انسانی، به انسان کامل، به تجلی اتم و اکمل اسما الهی و به حقیقت #عدالت یعنی امام عصر(عج) برسد و نائل بشود و با دست دادن به امام(ره)، راه نورانی استقرار #توحید و عدالت پیش از گذشته هموار بشود.


♦️درحاشیه تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) در مرقد مطهر امام راحل/ ۱۵ بهمن ۹۳


🚩 پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی نژاد 👇

https://telegram.me/joinchat/Af51qDvTpZIUq2bKiTTo5A

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ف. تفتی
۱۲ بهمن ۱۸:۵۹
احسنت

پاسخ :

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
طراحی شده توسط رضا