زان یار دلنوازم (پیش به سوی بهار)

در این وبلاگ دلنوشته ، سخنرانی و صوت مرتبط با دکتر احمدی نژاد گذاشته می شود

عزت در درون انسانهاست ....

سخنرانیهای دکتر احمدی نژاد+ فایل صوتی, [06.01.17 13:49]

سخنرانی دکتر احمدی نژاد در جمع مردم روستای طاهریه 2 خوزستان – 24 دی ماه 1388


https://telegram.me/drahmadinejads

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

خدای بزرگ را سپاسگزارم توفیق داد لحظاتی را در روستای عزیز طاهریه 2 در حضور مردم مومن، با صفا و مهمان نواز این روستا باشم. دو تا مطلب کوتاه خدمتتان عرض می کنم و شما را به خدای بزرگ می سپارم. 

مطلب اول در باره روستا است. بعضی از اهالی شورا و ریش سفیدها و بزرگترها مسائل روستا را گفتند. گفتند در این روستا مسائل ما مدرسه راهنمایی، آب، بهداشت، مسکن، محوطه سازی و به سازی جداول که موقع بارندگی گل می شود، کشاورزهایی که کار می کردند خشکسالی شده است و وام بانکی شان مانده است، یک سال این را عقب بیندازید و وام مقاوم سازی مسکن است . اینها درست است دیگر؟ تکبیر؟ 

ان شاء الله این روستا باید از اصلش بهتر ساخته شود. طاهریه 2 روستای عزیز، مردم مومن ، خوب و باصفا ان شاء الله ساخته می شود. آقای استاندار هیئت می فرستد آقای بشارتی از بنیاد مسکن می آیند من هم دنبال می کنم ان شاء الله سفر بعد آمدیم طاهریه 2 بهتر از اصلش ان شاء الله ساخته می شود. 

مطلب دوم در باره عزت ملت ایران است، اذان شد شعار ملت ما الله اکبر است. خدا عزیز است. ان العزه لله و لرسوله و للمومنین. عزت فقط مال خدا و مال پیامبر خدا و متعلق به مومنین است. بقیه دنیا هر کاری بکنند ذلیل اند عزت مال خداست. وقتی می گوییم الله اکبر یعنی ما فقط خدا را می پرستیم لا اله الا الله هیچ خدایی جز خدا وجود ندارد. کسی که موحد است عزیز است. عزت در درون انسان هاست. عزت آن سرمایه ای است که می ارزد انسان همه موجودی خود را برای آن فدا بکند. پیامبران، بزرگان، پیامبر عزیز ما، ائمه اطهار ، همه و همه در راه عزت انسان و عزت مومن شهید شده اند. هیچ سرمایه ای با عزت برابری نمی کند. اگر کسی عزیز شد یک ملتی عزیز شد همه منابع مادی و معنوی و آبادی و عمرانی هم پشت سر عزت خواهد آمد اما اگر عزت نبود دنیایی هم نخواهد بود. نگاه کنید  در اطراف خودمان آدمهایی در دنیا زندگی می کنند رئیس جمهور فلان کشور ارزش دارد دو میلیون اما چگونه زندگی می کند. عزیز زندگی می کند یا ذلیل زندگی می کند. جرات ندارد بین مردم خودش هم برود. جرات ندارد با مردم و بستگان خود مواجه شود. خودش می داند که ملتها همه از او متنفر و بیزارند. اما ملت ایران امروز عزیز است. دولت و ملت ایران امروز همه یکپارچه و یک تن واحدند. ملت عزیز است و دولت هم خادم مردم و در کنار مردم است. فاصله ای بین دولت و ملت نیست. تک تک مردم عزیزند و دولت هم در خدمت تک تک مردم است. همه جای ایران باید آباد بشود، طاهریه 2 هم باید آباد بشود. به برکت صلوات بر محمد و ال محمد. 

#دکتر_احمدی_نژاد    #روستای_طاهریه_دو_خوزستان    #دی     #1388

http://drahmadinejad.blogfa.com/post/652

https://telegram.me/drahmadinejads/3315

@drahmadinejads

۰ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
طراحی شده توسط رضا