زان یار دلنوازم (پیش به سوی بهار)

در این وبلاگ دلنوشته ، سخنرانی و صوت مرتبط با دکتر احمدی نژاد گذاشته می شود

حنای ولایت پذیری که از اول هم رنگی نداشت ....

حنای ولایت پذیری که از اول هم رنگی نداشت ....

ما جرا از یادداشت  زیر دولت بهار در کانال دولت بهار شروع شد : خودتان بخوانید: 

دولت بهار/  فرمانِ حَمله به "احمدی نِژادیسم" در دانشگاهِ امام صادق صادر شد!

۱- لباس تدین و انقلابیگری دارند.

۲- ذهن حزب اللهی ها را خراب می کنند.

۳- با ولایت فقیه ستیز خواهند کرد.

۴- به امریکا چراغ سبز نشان دادند.

۵- اگر جلوی آنها گرفته نشود، به اسلام سیلی می زنند.


✔️ همزمان با گمانه زنی رسانه ها مبنی بر کاندیداتوری "محمود احمدی نژاد" برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، "رضا غلامی" در مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) بدون نام بردن از فرد خاصی، علیه جریان فکری دولت پیشین با عنوان "جماعت انحرافی" هشدار داد و گفت:🔻


٭ مشکل ما با جماعت انحرافی این است که با لباس تدین و انقلابیگری، و با ژست دلسوز ملت وارد صحنه شده‌اند اما نتیجه کارشان چیزی جز هدم اسلام و هدم حاکمیت اجتماعی اسلام نیست.

٭ دارند عوام فریبی می کنند. دارند ذهن پاک بچه های متدین و حتی حزب اللهی را خراب می کنند و خودشان را ... تنها ناجی ایران معرفی می کنند.

٭ امروز جماعت انحرافی می گوید : فقه دیگر چیست؟! ما خودمان با اتکاء به مقام کمال انسانی، می توانیم با امام زمان(ع) ارتباط برقرار کنیم و تکالیف کلان اسلامی را از حضرت(ع) دریافت کنیم. علاوه بر این... می گوید: دوران فقه و مرجعیت سپری شده است؛ اساسا دوران اسلام به معنای دین خاص سپری شده و دوره انسان فرارسیده است!

٭ نه تنها دیدگاه های آنها با ولایت فقیه سازگاری ندارد، بلکه از دهن کجی به دستورات ایشان و اعتراض به ولایت فقیه که نمادهای بارز آن در بعضی رفتارهای خاصشان کاملاً مشهود است، نیز نمی توان باورمندی آنان به ولایت فقیه را پذیرفت و دیر نخواهد بود که رویکرد منافقانه به ولایت فقیه هم تمام می شود و ستیز با ولی فقیه عیان خواهد شد.

٭ شما در همین اواخر چراغ سبزهای پنهانی اینها به امریکایی ها را شاهد بودید ولی امریکایی ها به چراغ سبز آنها بی اعتنایی کردند. 

٭ نوفرقانیسم که مولود جهل، تحجر و توهم است، به مراتب از جریان روشنفکری سکولار خطرناک تر است... اگر جلوی آنها گرفته نشود، به اسلام سیلی می زنند.


👈 جلسه فوق در یازدَهمِ خُرداد ماهِ نَود و پَنج برگزار شده است.

@dolatebaharchannel

 

 من تحت عنوان حنای ولایت پذیری که از اول هم رنگی نداشت مطالبی رو از صحبتهای مقام معظم رهبری از جزوه احمدی نژاد  بدون روتوش مطالبی رو آماده کردم که در ادامه مطب بخوانید
ادامه مطلب ۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف

معرفی وبلاگ و کانال

سلام برای   مطالعه و شنیدن سخنرانیهای دکتر احمدی نژاد در 8 سال ریاست جمهوریشون لطفا به وبلاگ زیر مراجعه کنید روی تصویر کلیک کنید لطفا 



و اما کانالی که سخنرانیها در اون قرار  داده می شه 




۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
درباره من
طراحی شده توسط رضا