زان یار دلنوازم (پیش به سوی بهار)

در این وبلاگ دلنوشته ، سخنرانی و صوت مرتبط با دکتر احمدی نژاد گذاشته می شود

حضور دکتر احمدی نژاد در نشست به سوی بهار


🔻 دکتر احمدی نژاد در نشست سراسری «به سوی بهار» ؛ 


🚨 روند تحولات کنونی به آینده ای درخشان برای ملت ایران منتهی خواهد شد


📝 نشست سراسری «به سوی بهار» صبح امروز پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶  با حضور دکتر محمود احمدی نژاد و جمعی از شخصیت های سیاسی، علمی، فرهنگی و مذهبی از نقاط مختلف کشور در محمودیه تهران برگزار شد.


🔹 در این گردهمایی که با تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز شد؛ ابتدا حجت الاسلام بهرامی به بیان نقش و تاثیر مهم دعای خیر در حق دیگران، شکر نعمت های الهی و استغفار از گناهان پرداخت و سپس آقای خسرو معتضد پژوهشگر شهیر تاریخ معاصر با مرور درس هایی از تاریخ، بازخوانی حوادث مهم تاریخ ایران در ماههای تیر و مرداد را پند آموز توصیف کرد.


🔹 سپس دکتر احمدی نژاد  طی سخنان مبسوطی به بیان فرازهایی از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق ملی پرداخت و افزود: با استفاده از ظرفیت های فراوان قانون اساسی ، می توان آرمانهای انقلاب و مطالبات و آرزوهای ملت ایران را محقق ساخت و عمل دقیق ، صحیح و کامل به آن ، اکنون بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.


🔹 ایشان همچنین فرصت های مهم پیش روی ملت ایران را تشریح کرد و همگان را به هوشیاری در برابر تهدیدهای بالقوه ای که امروز پیش روی ملت ایران قرار دارد، فراخواند.


🔹 دکتر احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود امید به آینده را موجب حرکت، نشاط و پویایی دانست و با تاکید بر ضرورت تقویت امید مردم به آینده ای درخشان گفت: پیروزی آرمانهای بزرگ الهی و انسانی بر شیطان در حال وقوع است و به رغم آنکه روند تحولات کنونی با برخی از حوادث تلخ همراه است، اما این روند ؛ قطعا به آینده ای روشن و همراه با موفقیت های بزرگ، منتهی خواهد شد.

🚩 کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر احمدی نژاد 👇

https://t.me/joinchat/AAAAADvTpZIvMarjxSoQNQ


♦️ برای مشاهده کامل #گزارش_تصویری نشست سراسری «به سوی بهار» به لینک زیر مراجعه کنید:👇


http://goo.gl/3sbw5x

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
نویسنده ناشی
۲۵ تیر ۱۲:۴۹
سلام

پاسخ :

سلام علیکم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
طراحی شده توسط رضا